Helsingin reissulta olisi tarkoitus (pakko) löytää syysvaatteita, itselleni! Viime syksynä olin raskaana, joten kaikki vaatteet ovat liian isoja, olen niitä laittanutkin jo pois, yksi villapaita jäi kaappiin! Muuten kaikki on kesäpaitoja, näillä ei tosiaan pärjää koko talvea, eihän? Joten ansaitsen kyllä itselleni vähän uusia vaatteita! :)

Olen myös ajatellut hankkia toisen talvitakin, minulla on vain yksi, joten toinen tarvitaan! :) "Hienommaksi"-takiksi, jos lapsilla on "hienostelu" takit, niin miksei myös minulla!? :D

Takki vaihtoehtoja:

1.

 

Tässä takissa tykkään noista puhvihihoista ja kapeasta mallista. Haluan ehdottomasti vyötäröä korostavan takin! Tästä takista oli värivaihtoehtona myös beige, ehkä kuitenkin kallistun värivaihtoehtona siihen, koska musta ei ole koskaan oikein ollut minun värini.

2.


Tässäkin on nätti takki, minun makuun. Tässä takissa tykkään, että mukana on vähän väriä! Leikkauskin tässä on mukava, miellyttää silmää.

3.


Tässäkin on joten todella jännällä tavalla kivan näköinen takki ja värikin on todella hyvä!

4.


Kauniin värinen takki ja leikkauksesta tykkään. Tässäkin yksi hyvä vaihtoehto!

4 TÄYSIN erinäköistä takki, mutta tykkään näistä kaikista! Odotan jo vesikielellä Helsingin reissua, että pääsen takki ostoksille! :)



Nämä ovat myös ostoslistallani! Rakasta suunnattomasti Petrooli väriä!


Tämä kaulaliinakin on todella kaunis! Tykkään tuosta "rimpsu" reunasta. Ainakin jos valitsen takin 1, 2 tai 4 takin, niin varmasti tämänkin ostan :)

Olen jotenkin kummallisesti alkanut ihastumaan nahkahansikkaisiin! Mutta en tiedä sitten osaisinko käyttää niitä ;D Mutta ainahan sitä voi haaveilla ;)



Nämä molemmat ovat todella hienon näköiset!

Kaikki kuvat ovat www.hm.com sivuilta

Reissuun aikaa 2 viikkoa ja päivä, tuskin maltan odottaa!